CO-DESIGN, TERVEZZ ROBOTOT! – AGILIS PROJEKTMENEDZSMENT SZIMULÁCIÓ

Designed by JK Brickworks

A projektmenedzsment legnagyobb hajtóereje a változás. Márpedig változás mindenütt van. Megtanulni a változást kezelni, projektet vezetni, tudomány és művészet.

VÁLTOZÁS

A projektmenedzsment legnagyobb hajtóereje a változás. Márpedig változás mindenütt van. Megtanulni a változást kezelni, projektet vezetni, tudomány és művészet.

A projekteket emberek hajtják végre. Együtt elemzik és oldják meg a problémákat. A célt szem előtt tartva közösen hoznak meg döntéseket.

EGYÜTTMŰKÖDÉS

A projekteket emberek hajtják végre. Együtt elemzik és oldják meg a problémákat. A célt szem előtt tartva közösen hoznak meg döntéseket.

A projektek elkezdődnek és befejeződnek és ez történik a teammel is. Egy életrevaló csapat kulcsa kezdetben nem is az edző vagy a játékos, hanem az identitása. Meg kell teremteni a csapat DNS-ét úgy, hogy mindenki a lehető legjobban illeszkedjen hozzá.

TEAM IDENTITÁS

A projektek elkezdődnek és befejeződnek és ez történik a teammel is. Egy életrevaló csapat kulcsa kezdetben nem is az edző vagy a játékos, hanem az identitása. Meg kell teremteni a csapat DNS-ét úgy, hogy mindenki a lehető legjobban illeszkedjen hozzá.

Egy vállalat igazi értékét az adja meg, hogy az emberek milyen gyorsan tudnak újabb teamekbe rendeződni. Alkalmas-e az új közösség olyan értékrendi közeget biztosítani, amelyhez az új tagok rövid időn belül rugalmasan tudnak alkalmazkodni.

ÉRTÉK

Egy vállalat igazi értékét az adja meg, hogy az emberek milyen gyorsan tudnak újabb teamekbe rendeződni. Alkalmas-e az új közösség olyan értékrendi közeget biztosítani, amelyhez az új tagok rövid időn belül rugalmasan tudnak alkalmazkodni.

Tervezz robotot és építsd is meg! Mert mérnöknek lenni jó!

A projektszimuláció alatt minden megtörténik, ami a valóságban: célok meghatározása, részfeladatok és felelősségek vállalása, a döntések és változás elemei, amelyek azonnali kezelése szükségszerűvé válik. Akár egy valós projektmenedzsment!

ROBOT-PROJEKTMENEDZSMENT

Robotépítés - játékos projektmenedzsment

Tervezz robotot és építsd is meg! Mert mérnöknek lenni jó!

A projektszimuláció alatt minden megtörténik, ami a valóságban: célok meghatározása, részfeladatok és felelősségek vállalása, a döntések és változás elemei, amelyek azonnali kezelése szükségszerűvé válik. Akár egy valós projektmenedzsment!

A prototípust a csapat teszteli és jóváhagyja. Ha szükséges, újratervezi.
A megszerzett tapasztalatból és elkövetett hibákból a tagok leszűrik a tanultakat.
A visszajelzés egy jól működő kultúra alapja.

SPRINT RETROSPECTIVE

Team retrospective - játékos projektmenedzsment

A prototípust a csapat teszteli és jóváhagyja. Ha szükséges, újratervezi.
A megszerzett tapasztalatból és elkövetett hibákból a tagok leszűrik a tanultakat.
A visszajelzés egy jól működő kultúra alapja.

KAPCSOLAT

Küldjél nekünk üzenetet, szeretnénk hallani véleményedet!
Hívj fel vagy küldj email-t, ha kérdésed, észrevételed vagy javaslatod van!

Emailinfo@hellorobotika.hu

Telefon: +36 70 555 7131